20 Haziran 2009 Cumartesi

Böyledir. Şöyledir. Öyle değildir!


Bazı insanlar bir gün uyanırlar ve hayatları bombok olur.
Hastaneler ilaç ve kolonya ve beyaz önlük kokar.
Beyaz önlükler hep ölüm bakar.
Ambulansta çalınan şey şarkı değildir!
Ve sol şerit asla işgal edilmemelidir.

Bazı doğum günlerinde pasta kesilmez, biçilir!
Ve bazı insanlar ham iken yanar. Pişememek kronolojik bir eksikliktir.
Neyse ki Mevlana’nın gözü kusurda değildir.
Ama Darwin efendi bok yemiştir.
Çünkü bazı kuşlar uçmayı hiç öğrenemeyecektir.

Bazı fotoğraflar asla bakamayalım diye çekilmiştir.
Ben şimdi ağlamam çünkü saat 9.25 değildir.
Ve çünkü tüm 9.25’ler kısa namlulu bir silaha benzemektedir.
Akrep ve yelkovan organize çalışırlarsa ömre balistik bir hicran sirayet ettirebilir.
Yani bazı depremler 7.4’den daha şiddetlidir.

Anahtarlar hep kapılardan içeri girmek içindir.
Ve annem evimizi hep kırmızıya boyamak istemiştir.
Ama bazı ağaçlar selvidir. Selviler boyun'a doğru uzar.
Bazı ağaçlardan düşülür. Düşmek iyidir ama güzel değildir.
Ben babamı 5 yıl öncesinden ve sonrasından beri çok özlemekteyimdir.

Bazı yazılar alt alta yazılsa da aslında şiir değildir.
Bitmiştir!
Şimdi yine hiçbir şey olmamış gibi çay içilebilir.
.

11 yorum:

fevkalade olağan dedi ki...

bazı yazılar güzel yazılmıştır..
ama güzel değildir..
ama çay öyle midir..
güzel yapılmışsa güzeldir..
çayın güzel olduğunu unutmamak gerektir..

Aylin Balboa dedi ki...

Bazı insanlar öküzdür.
Öküzler çay içmez.

fevkalade olağan dedi ki...

bazı öküzler de dişidir..
çayı çorbayı karıştırmaya hiç gerek yoktur..
nimetle trip yapılmamalıdır..

Aylin Balboa dedi ki...

Ben karıştırmadım. Sen beni biriyle karıştırıyorsun biladerim.

fevkalade olağan dedi ki...

karıştırmak dedin de.. şimdi senlen boğaza ayaklarımızı sokup karışık bi dondurma yeyeydik.. ne güzel serinlerdik..

Aylin Balboa dedi ki...

Kağıt helva arasında di mi? Valla eyi olur idi.

fevkalade olağan dedi ki...

kağıt dedin de.. kağıttan gemiler yapıp boğazın serin sularında yüzdürürdük la.. di mi..

Aylin Balboa dedi ki...

Abartma ulan eşşek kadar insanlarız. Dondurmamızı yer kalkardık efendi gibi.

fevkalade olağan dedi ki...

aheuhuahae..çok pis bozdun lan beni.. benim adım çıkmış öküz diye.. öküzün tanrıçası senmişsinmiş..

kaba şimşek dedi ki...

hmmm.

sibly wane dedi ki...

çok acıdı be...