11 Haziran 2009 Perşembe

Ulan Günlük!

.
Sigarayı bırakmak hiç iyi bir fikir değilmiş! Bunu farkettim. Bunun ayırdına vardım. Bu gözüme çarptı. Bundan etkilendim. Bunu benimsedim. Bundan çocuğum olsun istiyorum.

Sigarayı bırakma günlüğü şeklindeki yazılardan da çok sıkılıyorum. Yalnız şunu da farkettim, insan o durumda ondan başka bi şey düşünemiyor. Başka bir şey düşünemediğin için başka bir şey konuşamıyor ve yazamıyorsun da tabi. Onu da farketmem iyi oldu. Onu da farkedince gözüm daha bi açıldı. Onu da farkettiğim için artık daha sağlıklı düşünüyorum. Ama ondan çocuğum olmasın. Tavşan gibi üremenin lüzumu yok!!

Bi de şey oldu tabii, az biraz sinir hasıl oldu bünyede. Ama çok az, yani farkedilmiyor hiç.
"Ayrılık kolay değil, bunu gel de bana sor" diye bi şarkı çalıyor şu an içimde. Hah işte o sana girsin ulan günlük!
.

16 yorum:

fevkalade olağan dedi ki...

canımın içi.. gözünüm nuru.. ömrümün süruru.. ruhumun üçüzü.. kıçımın kenarı bilom..

açık ve net konuşucam.. ilk ve son kez söylüycem.. hazırsan geliyo..

sende sigara bırakma götü yok..
vazgeç o işten..

enteldantel dedi ki...

Çok kalbimi kırıyorsun bilom. Şu çetin memleket şartlarında bi gram destek olmuyosun bana. Sinir sahibi bi insan oldum senin yüzünden.
Hayır yani şimdi içmeyeyim de ne yapayım!!!

fevkalade olağan dedi ki...

hala içmeyeyim de ne yapayım diyo yeaa.. iç ulan iç.. bunu başka nasıl anlatabilirim bilemiyorum.. bak ben de içiyorum.. kötü bişey olsa ben içer miyim..

koçari dedi ki...

sigara güzeldir , candır..

enteldantel dedi ki...

Güzel güzel de ciğerimin ebesini sikti şerefsiz. Ama öyle ciddi bi bırakış söz konusu değil zaten. Az önce yine içtim misal. Ben önce kafamın içinde çözücem zaten bu meseleyi. Ama bi takım bazı adi insanlar izin vermiyor ki!!! Hep köstek hep demoralizasyon!

Bilo, zıkkım iç körolmayası!

sami hazinses dedi ki...

sigara iyidir ya. biz geçen bi kaç kişi akciğer kanserini yendiğini öğrendik, ki bi tanesi arkadaşımızın babası ki 3. aşamadaymış kanseri. ulan dedik adam kurtuldu hala sigara içiyosa, biz bu genç yaşta niye bundan mahrum kalak dedik. böyle bi istişare bi fikir teatrileri derken 3 paket sigara içiyorum artık günde. o yüzden diyorum ki sigara içen ölüyor. ama hepimiz zaman zaman ölüyoruz. zaten akciğer nakli de gerçekleşiyor. tıp çok gelişti.

kaba şimşek dedi ki...

yaa zaten eğer o modern tıp gerçekten modern tıpsa! gerçekten ama gerçekten delikanlı, modern, aydın bir cumhuriyet tıbbıysa ben bu sigarayı bırakmadan beni yüzyetmişiki yıl yaşatacak arkadaş! yaşatamadı mı kralı gelse tanımam seni kralı gelseeee sevgiliiiim aynalı taapir derler banaaa mertliğin peşindeeeyim ¸.·´¯`·.¸><((((º>

THE PIED PIPER OF HAMELIN dedi ki...

bırakmak beyinde başlar gibi beylik laflar etmeyeceğim ama bırakmak yerine azaltmak daha mantıklı geliyor. 20 sene bırakıp sonra başlayıp daha sonra da azaltan biri olarak...

enteldantel dedi ki...

Zami, hepimiz zaman zaman ölüyoruz diyerek gönlüme taht kurabilirdin ama gönlüm dolu. Orada sigara var. Üstüne oturma sakın.

Kaba, modern tıp akıllı olsun akıllı!
İnanılır gibi değil ama sanırım o hususta sana katılıyorum. Gerçekten şaşkınım.

Pied Piper, içimdeki sigara sevgisi azalmadıktan sonra... :( Dikkat edersen cümleye devam edemiyorum şu anda...

Selamon dedi ki...

Sigarayı Bırakmanın Kolay Yolu. 3 liraya mı ne satıyorlar. Ben tabiki alıp okumadım, okumam. Benim deveyle seviyeli ve güzel bir birlikteliğim var, bırakmak istemiyorum onu. Fakat fistınla bir hayli ateşli bir aşk yaşayan arkadaşım cörk diye bıraktıydı sigarayı. Baya bir sevmişti kitabı, felsefesi haline filan getirdiydi. Ha sonra ne oldu, geri başladı tabi ama, ben yine de bi söyleyeyim dedim.

sami hazinses dedi ki...

sigarayla savaşanlar derneğini basak mı? alayına bir güzel sopa atak mı? odun olsun gürgen olsun bellerinde kırak mı? gelin canlar birlik olalım, o reklamlar yüzünden televizyonu bıraktım ama sigarayı bırakamadım. aha ilk paket bitti bile.

elma dedi ki...

dişleri sarartmasa içerdim. ama bu çok berbat.

enteldantel dedi ki...

Ya aslında o mevzuda nihai sona ulaştım ben. Sorun kalmadı yani. Hallettim. Aramızda hallettik daha doğrusu. Sigarayla aramızda oldu hepsi. Aramıza kimse giremedi. Bırakma işi mantara bağladı.

Kısmet böyleymiş :(

Bana destek olmaya çalışan canım okurlarımın gözlerinden öpüyorum. Olmamaya çalışan hayvan okurlarım da ne halleri varsa görsünler!! İpneler!!!

travis and tyler durden dedi ki...

Sigaraya başlamak daha önemli bi konu bence. Bırakmak traş klajhsdkjasd

enteldantel dedi ki...

Travis, bırakabildin mi lan? Bırakabildin di mi, pislik!

Moralmanlarım çok bozuldu şu anda. Ben bi irademe sövüp gelicem müsaadenizle.

travis and tyler durden dedi ki...

Sadece içki içtiğimde içiyorum. Aslında bu benim için gayet iyi. Belki de bıraktım yani ehehhe