4 Haziran 2010 Cuma

Anılarım! Vol 1

.
Bir gün Olimpos sahildeyim, su görmüş malak misali yayılmışım böyle. Bir yandan da doğa kafası var tabi. "Abi aslında şehir hayatı çok ziyan bir şey, şurda küçük bir yer alıp domadiz filan yetiştirsem benden kralı olmaz aslında" demeye başlamışım düşünün. Oksijen çarpması :/ Tam böyle belgesel atmosferini yakalamışken kadının teki geldi plaj şemsiyesini garç diye soktu kuma. Ben bir celallen, bir delir, fırladım yerimden hemen. O şemsiyeyi aldığım gibi kadının... Yok lan saçmalamayın, medeni medeni konuştum. Bak deyze dedim, orda dedim, caretta carettalar yumurta yavruladılar dedim. Yazık değil mi dedim, ne biçim insansın lan sen dedim, vicdansız orospu dedim, şimdi sigdirgit gözüm görmesin seni dedim.

Sonra arkadaşlar suya soktular beni işte. Bu şekil.
.

13 yorum:

VodviL dedi ki...

ben bu şekil giyinirim, bu bayan şu şekil giyinir, şu şekil giyinir.ama kimsenin kimseye karışmaya hakkı yok özgürlük bidir.

VodviL dedi ki...

hadi hayırlı işler. :)

Enteldantel! dedi ki...

Olimpos çok bozuldu :((((

monteyn dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=jNFrLosD4jQ "anılar" kısmını görünce dayanamadım :/ Ebeveynlerin en sevdiği müzik insanı olabilir.

cornelius dedi ki...

İhtiyaçtan dolayı 10 bin kilometredeki Karetta Karetta kaplumbağamı 3 yumurtasıyla birlikte uygun fiyata satıyorum ve sen de ilgilenecek birine benziyorsun.
(Ayrıca elimde kelepir bal porsuğu ve Alabama kucak maymunu var. Albaraka Türk BismilKart'a 5 taksit. Bu fırsatı kaçırma, sabrımızı taşırma.)

avaz dedi ki...

oh my lord, tüm şiddetin daha güzel bir dünya için :)

fevkalade olağan dedi ki...

bilom hakketten anına koyum senin yea.. bu muydu la yazıcam dediğin anı.. dosbağ yımırdası he mi.. bunun için kırdın benim kalbimi öle mi.. yasık..

Godsyndrome dedi ki...

bu caretta hayvanın insanlığa ne yararı dokunmuş ki bi işin ucundan mı tutmuşlar başına güneş geçmiş bi kadın caretta neslinin tükenmesinden daha zararlı değil mi?amma sordum ha

Enteldantel! dedi ki...

Monteyn; şimdi gözümde canlandılar, haklısın.

Kornelyus; caretta kaç koyun ediyor :/

Avaz; bir gün tüm dünya bana sırf sakin olduğum için teşekkür edecek.

Bilom; aslında bunun için değildi, süper anılarımı anlatacaktım ama çok üşendim la. Beni bilmezmişsin gibi! Son ütü vakasını mi anlatsaydım :(

Godsy; ya ben işin carettasında değilim de işte öyle bir sinir gelince :/

kentindelisila dedi ki...

şimdi bu caretta caretalar çok kerata hayvanlar öyle çok yumurtluyorlar zati bi kaç adet şemsiye sapınan kurban gitmiş önemli değil bu yazar bozuntusu öyle çokta doğayı sevmez uyduruyor değilmi qurban haksızam he:))la yazar bu bilon sana küfür ati.:)

nande dedi ki...

su iyidir ama, yani genelde...

seroo dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
seroo dedi ki...

sevgili deyzeler, amucalar hatta dayilar, ozetle buyukler; yuzen kaplumbagalarin yimirtalarina bir sey yaparsaniz karsinizda entel'i bulursunuz. "yasim var benim evladim, bilemedim!" vs diyerek teveccu beklemeyiniz, kaciniz :)