28 Mayıs 2010 Cuma

Houston, bir sorunumuz var!


O sıralar, yarı zamanlı olarak astronotluk yapıyordum. Kolay iş değil. Her gün binlerce fit yol git gel, ssk yok bir şey yok. Kıyafet desen kıyafet değil. Çişin gelse hayatın bitik. Hele bir de regl olduğunda... Yaşattığı Sabiha Gökçen gönenci de olmasa çekilecek kahır değildi. Ama iyi kötü idare ediyordum işte. Mekiğim kız gibiydi. Bazen teybe bir Cengiz Kurdoğlu kaseti koyup galaksiler arasında slalom yapıyor, bazen de Ankaralı Namık'la neşemi buluyordum. Uzayda trafik olmaması büyük avantaj ama karanlık insanı çok efkarlandırıyor. Başını camdan uzatsan zaten anında sarhoşsun. Uzay kafası çok acayip. "Adaletin bu mu ulan dünya!" sözünü dünyaya karşı söylemişliğim var mesela. Bir gün kafam yine güzel, dedim "durdurun dünyayı binecek var" Kimse gülmedi. Kimse yok ki amına koyim kim gülecek! Zaten komik değil. Ama işte kuyruklu yıldızlardı asteroitlerdi yok efendim süpernovalardı filan derken yanıyor devreler tabi. Bana diyorlar ki işte git orda Drake denklemini çöz. Kolaysa gel sen çöz it!! Zaten uzaylıyla karşılaşıcam diye aklımın yarısı çıkmış! Neyse işte çözmedim ben tabi. Yevmiyeli iş zaten, mesaimi doldurur ekmeğime bakarım ben hacı. Gel zaman git zaman girmediğim karadelik kalmadı. Uzayın kompedanı oldum adeta.

Ya ben bunu daha şekilli ve uzun yazardım ama çok işim var ulanlar. Beni bir süre mazur görün. Ya da görmezseniz görmeyin lan! Tohumunuza para mı saydım sanki!!!

3. gezegendeyim.

Öbdüm.

Entel.
.

8 yorum:

Arzu dedi ki...

Öğlen 3 kap sıcak yemek yoksa o iş iş değildir kardeş, istifa et kurtul :P

bellatrix dedi ki...

çişin gelince kıyafetin içine işemiyo muyduk ısınmak için? hıı ben galiba başka bi kıyafetle karıştırdım :))

éLLa dedi ki...

iyi ucuslar :)

nande dedi ki...

Uçkun Abla, meraba abla;
Şimdi Benim bi sorum olacaktı izninle abla: Şimdi Ay 3. Gezegene şey yapınca Kedi burcu ölcekmiş diyorlar. Gugıla sordum net bi cevap alamadım, abla, ordan bi tanıdık manıdık varsa, bi sordursan çok hora geçer Uçku Abla.
Hörmetler.

sanitabant dedi ki...

kıyafete doldurursan sorun olmaz ama osurmaya kalkarsan gel gör sen bünyedeki küresel ısınmayı. Sesekanda yokmuş hem, aman derim.

Enteldantel! dedi ki...

O değil de mekiğin akım kapasitörü bozulmuş. Çok da fi fi.

mgntwmn dedi ki...

allah iyiliğini vermesin. ay şey versin versin :))

avaz dedi ki...

az şekilli ve kısa yazılarla gelme bize :)
'girmediğim karadelik kalmadı' derken neye dikkat çekmek istedin ?